امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

عزیز دل عمه تولدت مبارککککککککککککککککککککککک

1391/9/27 18:32
نویسنده : مامان سمیه
781 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شادی و بوسه گلای سرخ و میخک     میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک 

 تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا            وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه تو این روز         از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم با چند تا شمع روشن      

                                                            یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال همین جشن و بگیریم      به خاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی      با یه گریه ساده به دنیا بعله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرنده است            تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خنده اس

تا تو هستی و چشمات بهونه است واسه خوندن 

                                                          همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد                  ستاره رو سرت ریخت تورو تا اسمون برد       

 اینا یه یادگاری توی خاطرهاته                 ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون                 پر از بادکنک و شوق پر از اینه و شمعدون     

الهی که همیشه واسه تبریک امروز          بیان یه عالم عاشق بیاد هزار تا مهمون

                 محراب قشنگم گل ناز عمه تولد قشنگ یکسالگیت مبارک

 چه زود گذشت... یکساله شدی نازنین عمه... پارسال تو همین ساعتها بود که مامانت برام زنگ زد که دکتر گفته باید به دنیا بیای... نمی دونی چقدر خوشحال شدم اخه قرار بود عمه بشم... من اولین کسی بودم که با مامانت رفتم بیمارستان و کلی از لحظه های اخری که تو شکم مامانمت بودی عکس و فیلم گرفتم... یوا یواش همه اومدن پدر جون هات و مادر جون و عزیز و عمورضا دایی جونت و مامانت رفت اتاق عمل و ما بی صبرانه منتظر موندیم تا تو فرشته زیبا بالهات و رو زمین بذاری.. چه لحظه قشنگی بود وقتی دیدمت نازنینم .. فرشته کوچولوی ما زمینی شد و من عمه شدم. به همین زودی یکسال گذشت و تو با اون زبون با مزه ات بهم می گی عمه.. قربونت برم من.. عاشق اون حرف زدن بامزه اتم نازنینم می خوام بدونی که خیلی خیلی دوستت دارم و برام عزیزی و از طرف خودم و عمو رضا و امیر جونم یکساله شدنت و تبریک می گم...

اینم عکس فرشته ناز ما

        ناناز                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
27 آذر 91 18:17
سلام گلم خوبی!!!!!
خیلی دل تنگتتت بودممممم
ولی خب بلاخره برگشتم .....
تولد عمه خانوممممم مبارکککککک
دوستتت دارم دوستممممممممم
پسر گلتتتتت رو بببوسسسسسسسس


سلام عزیزم منم همینطور خوش اومدی
نایسل
27 آذر 91 18:18
بببخشید تولددددددددد برادر زاده اتتت آقا محراببب مبارکککک الهی 120 سالگی اش
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:33
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان دینا جون
28 آذر 91 22:25
سلام سمیه جون .تولد محراب خوشگله مبارک باشهچه عکس زیبایی ازش گذاشتی .خدا حفظش کنه
مامان فافا
29 آذر 91 14:49
تولد آقا محراب عزیز مبارک
من اسم محراب رو خیلی دوست دارم.
شب یلداتون مبارک


سلام عزیزم مرسی
کاکل زری یا ناز پری
29 آذر 91 22:35
سلام گلم وای چه عکس خوشکلی از برادرزاده ات انداختین دقیقا مثل فرشته ها چه متن و شعر پر از احساسی منم تولد و عمه شدنت رو تبریک میگم سمیه جون خوش به حا محراب جان که چنین عمع ای داره
مامان هستي
1 دی 91 12:22
عمرتون صـد شب یلدا دلتون قـــدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
منا مامان یسنا
1 دی 91 13:08
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛

ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است.

یلدا مبارک عزیزم.
یه اعتراف یه جورایی شبیه خودته سمیه جون

مرسی عزیز دلم لطف داری

سمی مامان امیرین
4 دی 91 11:14
تولدش مبارک باشه. منم اگه خدا بخواد آخر این ماه برای اولین بار عمه میشم