امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

جشن کوچولو

1391/8/1 10:13
نویسنده : مامان سمیه
982 بازدید
اشتراک گذاری

واسه نازگل مادر در روز کودک یه جشن کوچولو گرفتم. چون قرار بود دایی احمد اینا شام خونه ما بودن یه کیک درست کردم برات هم کادو گرفتم. رو کیک شمع گذاشتم و اوردم. کلی با دیدنش ذوق کردی زندایی هم زحمت کشید برات کادو اورد ما هم یه هدیه کوچیک به محراب عمه دادیم و خلاصه با همین کارهای کوچیک تو کلی ذوق کردی و شاد شدی و کلی ازم تشکر کردی من فدات بشم که اینهمه به یه شمع ذوق می کنی. دیروز هم رفتیم پارک یه جشنواره کودک بود البته چون شلوغ بود زیاد خوشت نیومد کمی نقاشی کردی و بعدش رفتیم پارک بازی کنی البته با فاطره اینا رفتیم اما چون کم موندیم حسابی شاکی شدیم قرار شد امشب بریم خونه فاطره اینا و راضی شدی. من بمیرم برات که اینقدر دنبال هم بازی هستی دیروز گفتی مامان می شه یکی از بچه هایی که پدر و مادر ندارن و بیاریم پیش ما زندگی کنه خیلی کار خوبیه تازه با منم بازی می کنه.. من فدات بشم که همش دنبال همبازی هستی.. چند روز قبل هم می گفتی کاش من دو قلو بودم..

اینم کیک

کیک

اینم امیر و محراب جونم

عسلا

اینم امیر با کادوها

نازم

اینجام در حال نقاشی درجشنواره روز کودک پارک نوشیروانی

نقاش کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان
19 مهر 91 11:20
روزت مبارک باشه فرشته کوچولو
مامان گیسوجون
20 مهر 91 0:54
روزت مبارک عزیز خاله
سمیه جونم حس نوشتن ندارم دوستم حالا سر فرصت بهت حتماً زنگ می زنم بوسسسسسس


مرسی عزیزم منتظرم
یاس
20 مهر 91 0:58
عزیز دلم.ناز گل خاله
نایسل
20 مهر 91 13:18
عزیز دلممم
حسينيه علي اصغر
20 مهر 91 22:17
سلام خوبي بانو من در خدمت تونم ممنون كه به من سر زديد يا باب الحوائج
مامان نیایش
21 مهر 91 17:47
کودک نازنین امروز روزت مبارک ببخش با تاخیر اومدم همیشه خوش باشی منتظر عکس هات هستم
ستاره
22 مهر 91 16:27
سلام خوشگلم

قربونت برم من...واقعا باید ببخشی عزیزم

یه مدت وب نداشتم بعدشم که اومدم آدرس

خیلیا رو نداشتم بخاطر همین اکثرا همینجوری

پیدام کردن......

خیلی خوشحال شدم که اومدی پیشم

عزیزمیی

الان لینکت میکنم که همیشه بهت سربزنم

خانومی خوشگلم


فدای تو مرسیییییییییییییییی
شادي
27 مهر 91 22:56
ايشالله هميشه به شادي ... راستي امير چند سالشه ؟
مادر کوثر
30 مهر 91 14:41
روزش مباررررررررررررررررک ممنون از حضور و تبریکتون