امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تنبل مامان

1391/7/15 8:37
نویسنده : مامان سمیه
947 بازدید
اشتراک گذاری

امیر جونم صبح به زور پا شد بره مدرسه.. باز خوبه الان امادگی و کلی تو مدرسه بازی می کنن اما همش غر میزنه که دوست ندارم برم. امروز گفت مامان چند روز دیگه برم تعطیل میشم.. شمردم براش تا چهارشنبه کلی شاکی شد اوههه این همه برم خسته می شم دلم برات تنگ میشه اصلا دوست ندارم برم حالا می رم کلی بستنی می خورم مریض شم نرم مدرسه.. اینو از هفته قبل که چند روز مریض بوده و نرفته مدرسه یاد گرفته خلاصه با کلی حرف و حدیث راضی شد بره. خوبه این دو روزه تعطیلی همش این ور و اون بود یه روزم رفتیم خونه خالم و کلی اونجا با بچه های خاله و نوه های داییم بازی کرد اما بازم دوست نداره بره موندم تو کارش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فافا
15 مهر 91 10:44
امیر جون از الان تنبلی رو شروع کردی واسه کی؟ مامانی شاید هنوز دوست خوبی پیدا نکرده. فعلا تحمل کنید انشاالله خودش واسه رفتن به مدرسه پیش قدم میشه
درانتظارققنوس
15 مهر 91 14:44
سلام ممنونم که بهم سرزدین ببخشید که دیر بهتون سر زدم اخه یه خورده سرم شلوغ شده باید بچه داری کنم
روح انگیز مامان سیاوش
16 مهر 91 9:02
سلام سمیه جون خوبی عزیزم؟
پسر نازت امیر خوبه؟
خوب بچه تقصیری هم نداره پاییزه و خواب صبحش حسابی به آدم میچسبه پتو رو بکشی روت و یه خواب خوش ببینی...الهی که کسالتش هم رفع شده باشه
بیشتر مواظب خودت باش خوشگل خاله روح انگیز


سلام عزیزم اره دیگه تقصیره پاییزه
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 10:01
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مهتاب
18 مهر 91 9:41
سمیه جون باید به امیر فرصت بدی . کمکم عادت میکنه . من معمولا خوارکی که دخملی خیلی دوست داره یا یک کاری که خیلی دوست داره . میزارم برای اون لحظهای که میخواد صبح بره مهد اما چشماشو باز نمیکنه . تا بخواد جایزه اش بگیره دیگه خواب از سرش میپره میتونی امتحان کنی


سلام مهتاب جون مرسی از راهنماییت راستش منم از این کارها می کنم مثلا همین امروز صبح واسه پا شدنش سیب زمینی سرخ کردم که دوست داره
مامانی وروجکl
18 مهر 91 22:06
ای پسر تنبل از تو بعیده پسر به این فهمیده ای!مدرسه دوست نداری؟میخوای من جات برم سر کلاس؟اینقده خوبه خیلی دلم برا مدرسه رفتن تنگ شده.