امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بوی ماه مهر ماه مدرسه

1391/7/1 20:35
نویسنده : مامان سمیه
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

امیرنازم امروز رفت امادگی.. الهی مادر به فداش چقدر زود بزرگ شدی گلم.. امروز وقتی مامانم گفت چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که تو رفتی مدرسه اما الان نوه ام رفته.. دلم گرفت واقعا خیلی زود گذشت یه روزی منم ترسان از کنار مادرم رفتم سر کلاس نشستم اما تو امروز چون پارسال رفته بودی مهد خیلی راحت رفتی. اونجا امیر محمد دوست کلاس زبانت بود اما چون خیلی وقته ندیدش نشناختیش..امیدوارم تو همه مراحل تحصیلی ات موفق باشی..امروز وقتی نبودی خیلی دلم برات تنگ شد مامانی.. دل برا دیدنت پر می کشه..

این امیر خواب الودم

اینک اماده شده

نازم

تو مدرسه

نازم

اینجام با دوست کلاس زبانش امیرعلی

ناناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

روح انگیز مامان سیاوش
2 مهر 91 0:01
سلام پسر خوشگل و نازم سلام امیر ناز نازنینم اولین روز از مدرسه رفتنت مبارک باشه عزیز خاله الهی مامان و بابا شاهد پیشرفت های خیلی خیلی زیادی تو زمینه درس خوندنت داشته باشن الهی همیشه موفق و موید باشی عزیزم الهی لباس دامادی تنت کنی خاله جونم...ای جونم با اون عکس خواب آلودت به امید عکس اولین 20 گرفتنت امیرم ...دوستت دارم


سلام خاله جوون مرسییییییییییییی
یاس
2 مهر 91 1:14
سلام سمیه گلم.خوبی؟ من تازه امشب اومدم و آپ کردم و پیغامت رو دیدم.ما اهل رشتیم.شما چی خانوم؟ خوشحال میشم پیشم بیای.گل پسر نازو دوست داشتنیت رو ببوس.با تبادل لینک چطوری خواهر؟
ساناز
2 مهر 91 8:49
گل پسرت حسابی مردی شده برای خودشا انشاله جشن فبولی دانشگاهشو بگیری براش
مامان نیایش
2 مهر 91 9:22
سلام عزیزم ممنونم از اینکه پیشمون اومدی و ممنون از محبتت مبارک باشه مهد رفتن امیر جون من امروز یه کم حالم بهتره وقتی دیدم نیایش رو که از خوشحالی داره می خنده و با دوستاش بازی میکنه ایشالا خدا خودش حافظ همشون باشه می بوسمتون
نایسل
2 مهر 91 16:31
اوخیی خله ونی چه خوابالووو بودی عزیزمم مبارکهههه سال خوبی داشته باشی
نایسل
2 مهر 91 16:31
خله نه خاله
نایسل
2 مهر 91 16:32
بببخشیدددددددددددددددددددد
نایسل
2 مهر 91 16:32
مرسی گلممم
مهسا مامان مرسانا
2 مهر 91 18:00
سلام عزیزم اون /زله وکاستر با هم بود ماشاللله به امیر جون خیلی ناز شده
نایسل
2 مهر 91 18:52
مرسی عزیز دلمم
نایسل
2 مهر 91 18:53
قابل نداره ها
سیدمهدی
3 مهر 91 1:28
سلام مامان امیر ناز عزیز اومدم فقط حالی ازت بپرسم خودم که حال ندارم
شادي
3 مهر 91 2:07
به سلامتي
مهتاب
4 مهر 91 0:53
سلامگلم امیر جون توی کوچلو کیف لباس مدرسه خیلی ناز شده
عاطفه
4 مهر 91 11:24
ایشالله موقع دانشگاهش
مامان فافا
4 مهر 91 15:27
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
خاله جون
4 مهر 91 15:36
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:27
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
دایی محمد
16 مهر 91 20:50
خجالت نمیکشید؟ امیر رفته مدرسه هنوز نینی وبلاگه؟


خالا چرا اینقدر بد اخلاق؟ اولا که نی نی وبلاگ فقط مال نی نی ها نیس کلا مال بچه هاس حالا چه اصراریه که بچه ها رو زود بفرستیم تو دنیای ادم بزرگها؟