امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

امیر و ماه رمضان

1391/5/1 19:05
نویسنده : مامان سمیه
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم دیروز که کلا خونه عزیز بودی و اینقد عزیز بهت غذا داد و دورت شلوغ بود نفهمیدی که من روزه دارم بماند که کلی اذیتم  کردی و نخوابیدی و من حسابی کلافه شدم و دعوامون شد تو با حمایت عزیز بلاخره نخوابیدی. تند تند به مامانم می گفتی ببین عزیز مامان به زور می گه بخواب خب به جان حسین من خوابم نمی اد. عزیز بهت گفت حسین کیه؟ گفتی؟ همون که با یزید جنگید... فدات بشم من ببخشید حس می کنم روزه داری کم حوصله ام کرده شرمنده مامانی.. امروز نزدیک ظهر بیدار شدی موقع غذا خوردن وقتی دیدی کنارت نیستم شاکی شدی بیا با هم غذا بخوریم.. گفتم مامان من روزه ام گفتی یعنی چی؟ برات توضیح دادم گفتی پس منم روضه می گیرم گفتم مامانی بچه های اندازه شما نمیتونن روزه بگیرن باشه وقتی بزرگ شدی وقتی فهمیدی دوستات هم روضه نمیگیرن قانع شدی... اما مثل هر روز گفتی من تنها بریم خونه عمه ناناز وقتی گفتم نمیشه خواستی بری خونه مامانم خلاصه به زور کوتاه اومدی بمیرم برات که بس که همبازی نداری همش حوصله ات سر میره.. بعداظهر ازم پرسیدی مامان گشنه اته؟ گفتم یه خورده گفتی ولش کن مامان به مردم چیکار داری پاشو غذا بخور گفتم اخه عزیزم منکه واسه مردم روزه نمیگیرم چون خدا گفته منم خدارو دوست دارم به حرفش گوش می دم. برگشتی گفتی: من و بیشتر دوست داری یا خدا... موندم چی بگم گفتم فرق داره مامان تورو یه جور دیگه دوست دارم دیدم انتظار داری مثل همیشه بگم تورو از همه بیشتر وقتی گفتم خیالت راحت شد و کنارم خوابیدی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل خانم
1 مرداد 91 19:42
همون نایسله دیگه عزیز دلممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:42
مرسی واسه شرکتتت کردنتت
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:53
قبول کردم گلمممممممممممم بوسسس
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:53
منباید برم اماده شم برم مهمونی
خاله مرمر
2 مرداد 91 3:56
حالا راستشو بگو، امیر رو بیشتر دوست داری یا خدا؟؟؟؟؟؟
باور کن ما به هیچکی نمیگیم


راستش نمیشه گفت!!!
حامد
2 مرداد 91 20:10
سلام ممنون .. همه حاجت روا شن انشاالله رمز 71122 خوشحال میشم نظرتونو هم بدونم .
مامان و بابای سارینا
3 مرداد 91 4:12
امان از دست سوال کردنای امیر جون! من موندم این همه سوالهای عجیب رو از کجا میاره! واااای


می دونی خاله جون اخه من چون باهوشم می خوام همه چی رو بدونم
مامان نیایش
4 مرداد 91 12:58
طاعاتتون قبول برای ما هم دعا کن