امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

کتابخانه امیرناز

1390/12/16 21:51
نویسنده : مامان سمیه
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام عکس کتابهای امیرنازم و بذارم. اخه پسرم مثل مامانش تا کتاب نخونه خوابش نمیبره! البته تا وقتی مامانش واسش کتاب نخونه. یه کتابخونه کوچولو واست درس کردم که خودت از توش کتاب بر می داری و می اری تا بخونم. کتابهایی که خیلی دوست داری و تقریبا از بس واست خوندم بیشترش و حفظی یکیش مجموعه می می نی دیگری من کی ام؟ که کتاب برجسته ای با تصاویر برحسته شده حیوانات وحشی که توام عاشق حیوانات اونم از نوع وحشی تقریبا کل کتاب و حفظی دیگری هم کتاب انگشتی دنیای جانوران که فعلا اینا از بقیه واست جالبتره البته مجله رشد و که هر ماه مهدکودک می ده هم خیلی دوست داری خداییش هم جالب و اموزنده است. کلی هم کتاب سک سک داشتی که شمردم حدود 100 تا بود وای که همین طور بگذره کارخانه سک سک و کلی پولدار می کنی... 

اینجا نازم خودش داره کتاب می خونه

نازم

اینم کتابخونه گل نازم امیرجون

امیرنازم

این دو تا کتابم از اولین کتابهایی که واست خریدیم عمو مرتضی زحمتشو کشید و از نمایشگاه تهران واست خرید منم لالایی هاشو حفظ کردم و واست می خوندم خیلی ام دوست داشتی

امیرناز

نازم

اینم مجموعه مورد علاقه ات یعنی می می نی البته یکی دیگه ام جدیدا بهشون اضافه شده که اینجا نیس کناب مفیدیه به همه مامانا توصیه می کنم

 اینم کتاب انگشتی که دنیای حیوانات و به بچه ها اموزش می ده و بچه ها با گذاشتن انگشت جواب درست و انتخاب می کنند جالب اینه که امیرنازم همون بار اول بیشتر جوابارو درس گفت خیلی ام این کتاب و دوست داره قصد دارم بقیه مجموعه اش هم بگیرم خیلی اموزنده است

نازم

امیرم

بقیه کتابهامو تو ادامه مطلب ببینم

 

این سری کتاب طوری که یه برگه روی یه مطلب گذاشته و بچه باید حدس بزنه واسه همین براش جالبه این کتابها بخصوص وقتی امیر کوچیک بود خیلی دوست داشت که دنبال مطالب بگرده

عاشق این بودی که تو این کتاب دنبال بیلچه بگردی

 

نازم

 

این جزء همون سری کتاباس

امیرنازم

اینم مجموعه بزرگ سک سک

امیرناز

 اینم مجموعه کوچولو

امیرناز

مجله کودک

نازم

اینم کتابی که وقتی مامان کوچیک بود خیلی دوست داشت و اولین کتابی بود که از باباش هدیه گرفت

نازن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
16 اسفند 90 22:14
عزیز دلم .. دلم تنگیده بود برای امیرجون .. ماشالله به این گل پسر ..
مامان ازاده
17 اسفند 90 1:01
سلام دوست خوبم مامان منم مثل مامان تو برام کلی کتاب خریده اخه منم عاشق کتابم اما چون کوچولو ام همش پاره میکنم
نسترن
17 اسفند 90 9:52
قربون پسر کتا بخونم بشم چقدر خوشم میاد بچه ها عاشق کتاب باشن
خوبی سمیه جون با خونه تکونی چه کردی تموم کردی؟


سلام عزیزم فدات خدارو شکر چون تازه به این خونه اومدم انجنان کاری ندارم
نایسل
17 اسفند 90 11:59
مرسی عزیززز دلم خیلی خیلی ممنون چه پسرررر خوشگلی دارین شمااا
مامانی وروجک
17 اسفند 90 23:35
وااای امیر ناز ناز چقدر کتاب داری پروفسور! امیدوارم هر روز بیشتر از روز قبل به داناییت افزوده شه گلم


مرسی نازم
مامان نسترن
17 اسفند 90 23:40
عزیز دلم با اون کتاب خوندنت...امیدوارم اینده درخشانی پیش رو داشته باشیدوست دارم گل پسر...قند عسل


مرسی خاله جون منم دوستت دارم
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 15:20
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
محيا كوچولو
19 اسفند 90 16:18
به به چقدر كتاب داري اميرناز، آفرين به اين پسر كتابخون و زرنگ
سودابه
20 اسفند 90 11:10
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو پیشاپیش مبارک .