امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پسر عزیزم

1390/10/22 11:45
نویسنده : مامان سمیه
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر عزيزم:

روزي كه تو مرا در دوران پيري ببيني، سعي كن صبور باشي و مرا درك كني...

اگر من در هنگام خوردن غذا خود را كثيف مي كنم، اگر نميتوانم خودم لباسهايم را بپوشم، صبور باش.

و زماني را به خاطر بياور كه من ساعتها از عمر خود را صرف آموزش همين موارد به تو كردم.

اگر در هنگام صحبت با تو، مطلبي را هزار بار تكرار مي كنم، حرفم را قطع نكن و به من گوش بده.

هنگامي كه تو خردسال بودي، من يك داستان را هزار بار براي تو مي خواندم تا تو به خواب بري.

هنگامي كه مايل به حمام رفتن نيستم، مرا خجالت نده و به من غر نزن.

زماني را به خاطر بياور كه من براي به حمام بردن تو به هزار كلك و ترفند متوسل مي شدم.

هنگامي كه ضعف مرا در استفاده از تكنولوژي جديد مي بيني، به من فرصت فراگيري آن را بده و با لبخند تمسخرآميز به من نگاه نكن ...

من به تو چيزهاي زيادي آموختم... چگونه بخوري، چگونه لباس بپوشي ... و چگونه با زندگي مواجه شوي

هنگامي كه در زمان صحبت، موضوع بحث را از ياد مي برم، به من فرصت كافي بده كه به ياد بياورم در چه مورد بحث ميكرديم و اگر نتوانستم به ياد بياورم، از من عصباني نشو.

مطمئن باش كه آنچه براي من مهم است با تو بودن و با تو سخن گفتن است نه موضوع بحث!

اگر مايل به غذا خوردن نبودم، مرا مجبور نكن. به خوبي مي دانم كه چه وقت بايد غذا بخورم .

هنگامي كه پاهاي خسته ام به من اجازه راه رفتن نمي دهند ....

دستانت را به من بده ... همانگونه كه در كودكي اولين گامهايت را به كمك من برداشتي

و اگر روزي به تو گفتم كه نمي خواهم بيش از اين زنده باشم و دوست دارم بميرم ... عصباني نشو. روزي خواهي فهميد كه من چه مي گويم.

تو نبايد از اينكه مرا در كنار خود مي بيني احساس غم، خشم و ناراحتي كني. تو بايد در كنار من باشي و مرا درك كني و مرا ياري دهي، همانگونه كه من تو را ياري كردم كه زندگي ات را آغاز كني

مرا ياري كن در راه رفتن. مرا با عشق و صبوري ياري ده كه راه زندگي ام را به پايان ببرم.

من نيز پاداش تو را با لبخندي و عشقي كه همواره به تو داشته ام خواهم داد.

 

                                   Free Animations

و یادت باشه امیر نازم که تا زنده ام قلبم  به عشقت می زنه

 و هر لحظه واسه دیدنت بی تابه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان محمدجواد
22 دی 90 12:11
مرسی که اینقدر به من و پسرم لطف داری


ممنون عزیزم
مامان یسنا
22 دی 90 12:54
واقعا زیبا بود.امیدوارم ما هم برای پدرو مادرانمان اینگونه باشیم تا کودکانمان از ما بیاموزند


مرسی ایشالا عزیزم
ناهید مامان اروین
22 دی 90 13:38
ممنون که به ما سر زدی....ما شاهرودی هستیم....ماشالله پسر نازی داری...اسپند یادت نره...با اجازه لینکتون میکنم ...اگه دوست داشتین ما را لینک کنید
amine
22 دی 90 13:46
سلام مامان امیر.سلام امیر جان.خوبید دلم واستون تنگ شده بودا.خونه جدید مبارک.امیرجان تخت و اتاق جدید مبارک.


مرسی عزیزم منم همینطور مرسی که اومدین
بابای مهرسا
23 دی 90 12:25
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*


ممنون حتما
mamne radin
24 دی 90 1:23
salam somaye jon khobi ? golam webloge radin be in esm khobe. mamnoon azat.
بابای مهرسا
24 دی 90 12:58
سلام
ممنون که اومدید وب مهرسا

تشکر فراوان


قابلی نداشت
مامان علی
24 دی 90 15:58
بسیار زیبا و تاثیر گذار. مرسی


ممنون عزیزم
مامان گیسو
24 دی 90 19:32
سلام عزیزم عالی بود ممنون
نرگسی
24 دی 90 19:36
ممنونم مامانی امیررضاجون از پیامتون.خدا پسر گلتو حفظ کنه.انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید


مرسی عزیزم ایشالا
مامان نسترن
24 دی 90 19:58
عزیز دلم چه متن زیبایی توشته بودی...حقیقتا تحت تاثیر قرار گرفتم...الهی سالهای سال زنده و سلامت باشی و سایه ات رو سر خانواده و این پسر خوشگل و دوست داشتنی


ممنون از لطفت گلم
مامان نسترن
24 دی 90 20:00
سمیه جون ممنونم که از وبلاگم دیدن کردی. با افتخار لینکتون میکنم
ناهید مامان اروین
24 دی 90 21:24
سلام عزیزم
ممنونم لطف داری....
قالبمو از این سایت گرفته بودم خیلی وقت پیش ولی الان فیلتر شدهhttp://bahare-ma2ta.blogfa.com/


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان هلیا
25 دی 90 9:35
سمیه جان الهی صد و بیست ساله شی و تو این همه سال به پسر گلت افتخار کنی


مرسی عزیزم ایشالا
مامان محیا
26 دی 90 12:58
خیلی قشنگ بود اشک نگذاشت تا آخرشو بخونم


شرمنده عزیزم نمی خواستم ناراحتت کنم بوس
mamane radin
26 دی 90 13:10
سلام سمیه جون خوبی؟ گفته بودی بازی برای 4 سال به بالا. گلم به این ادرس مراجعه کن.http://berimbazi.persianblog.ir اگر خوب بود یا دوت نداشتی برام پیغام بذار . بوسسس


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان پارسا
26 دی 90 13:50
ماشالله پسر نازی داری با اجازه لینکتون میکنم ...اگه دوست داشتین ما را لینک کنید
مامان یسنا
26 دی 90 13:53

وااااااااای چقدر وبلاگت قشنگ شده.....
حسابی به مخاطبین انرژی میده


مرسی گلم
امینه
26 دی 90 14:30
سلام به مامان وپسر گلش.خوبید؟دوستون دارم


ممنون عزیزم منم همینطور
امینه
26 دی 90 14:31
زرد شده وبت خوشگل شده.
امینه
26 دی 90 14:34
غم ازچشم قشنگت دور باشد:دلت غرق اميد و نورباشد:نبيني روزبد اي بهترازجان: الهي دشمنت رنجور باشد


ایشالا واسه شما هم همینطور
مامان نسترن
26 دی 90 14:48
قالب جدید مبارک....چه رنگ شادی
نرگسی
26 دی 90 21:57
بااجازه لینکتون میکنم
مامان محمدجان
26 دی 90 22:44
خیلی زیبا بود و کمی ناراحت کننده


شرمنده نمی خواستم ناراحتتون کنم
سولماز
30 دی 90 12:53
واقعا زیبا بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد