امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

مریضی

1390/8/21 9:42
نویسنده : مامان سمیه
510 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم این روزها هوا خیلی سرد شده تو هم همش مریض میشی یهو صورت و دستات جوش های ریز زد فکر کردم ابله گرفتی اما دکتر گفت یه ویروسه. شب عید قربان تا صبح نتونستی از خارش بخوابی اما الان بهتر شدی خدارو شکر. چند روزیه که دیگه رفتن مهدکودک برات عادی شده البته تا می فهمی که مثلا فردا تعطیله کلی ذوق می کنی و می گی خدارو شکر. امروز صبح هم موقع رفتن به مهد گفتی که مامانی کی تعطیله خدارو شکر کنم؟ فدات بشم خدا کنه بعدا از مدرسه فراری نباشی نازم.

مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بیتا
18 آبان 90 19:34
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
بابای کیان
18 آبان 90 20:05
سلام. به این آقای امیر ناز بفرمایید اصلا نگران نباشه.توی ایران تا دلت بخواد تعطیلی هست.اونقدر که باید یه تسبیح دست بگیری و فقط خدا را شکر کنی


اینم یه حرفیه مرسی از اینکه سر می زنین
خاله معصومه
18 آبان 90 20:58
وای توی این لباس چقده ماه شدی خاله!


مرسی خاله جون
مامان رامیلا
20 آبان 90 2:07
سلام عزیزم مرسی که وبلاگ ما سر زدید من قبلا هم به وبلاگ شما اومده بودم ، شما هم پسر نازی دارید عکسهاش فوق العاده است مردی شده ماشاا... ببوسیدش از طرف ما انشاا... که دیگه مریض نشه .
مامان آیهان جون
20 آبان 90 13:15
سلام عزیزم، ممنون که به ما سر زدین. آقا امیرتون واقعا ناز و خوشگل و دوست داشتنیه.
مواظب خودت باش امیرکوچولو، ویروسا که نباید زورشون به پسر گلی مثل شما برسه


مرسی عزیزم خوش اومدید
مامان امیررضام
21 آبان 90 0:02
سلام بر امیررضای ناناز و مامان گلش. من شما رو اد کردم از دوستی با شما خوشحالم


مرسی دوست عزیز
شاهرخ
22 آبان 90 10:09
سلام مامان امیر رضا
وبلاگ نازی داری
خوشحال میشم پیشه منم بیای
منتظرتونم


سلام مرسی که اومدین حتما