امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

این روزهای من و پسرم

1390/8/2 23:14
نویسنده : مامان سمیه
963 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای من و پسرم

این روزها وقتی می خوای بری مهدکودک همش گریه می کنی که نمی خوام برم و دوست ندارم. میگی تو بیا با هم بریم. خلاصه با کلی داستان و مکافات همراه پدرجون می ری مهد. دیشب داشتم برات می گفتم که مهد رفتن چه فایده ای  داره. گفتم اول می ری مهد بعد بزرگتر می شی پیش دبستانی بعد کلاس اول...دانشگاه بعد هر چی دوست داری می شی مثل معلم یا دکتر سریع گفتی مامان می شه اقا پلیسه  هم بشم گفتم اره نازم واسه اونم باید درس بخونی بعد یهو گفتی مامان اقا دزده چی واسه اونم باید دانشگاه رفت؟ اینقد خنده ام گرفت که نمی تونستم حرف بزنم.. اصلا نمی دونستم چی جوابتو بدم..کلی داستان گفتم تا بفهمی دزدی خیلی بده نیاز به یاد گرفتن نیست..این روزها همش فکر می کنم واقعا تربیت یه بچه چه کار سختیه! این روح پاک خیلی نیاز به مراقبت داره. تو این سن اعتماد کامل به حرفا و کارای ما داری خدا کمکم کنه که بتونم خوب تربیتت کنم. وقتی بهت گفتم بری مدرسه می تونی کتاباتو خودت بخونی کلی ذوق کردی از صبح که بیدار شدی کتاب می می نی و گرفتی دستت و ادای خوندن در می اری ماهم واسه بزرگ شدن عجله نکن از کودکیت لذت ببر که همه بزرگا دلتنگ سرخوشی کودکی هستند.

               دوست شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماری
21 مهر 90 13:15
سلام خسته نباشی امیر جون ماشالا خیلی باهوشن راستش یه درخواستی داشتم اگه امکانش هست چند تا عکس ازکوچولوتون بزارم تو البوم عکس بچه های باهوش و زرنگ اگه بیای وبلاگم متوجه میشی امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم و کوچولوتون هم بتونه تو وبلاگم دوستای خوبی پیدا بکنه حتما سر بزنیا منتظرم روش فرستادن عکس رو تو وبلاگ توضیح دادم ممنون
مامان حسین
23 مهر 90 11:01
سلام عزیزم
ممنون اومدی پیش ما بیا...پسر گلی دارید ماشالله...اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم. و بیشتر به هم سر بزنیم.


با افتخار لینک شدین عزیزم
m
23 مهر 90 23:42
سلام عکس فرستادن خیلی راحته شما میتونید از این سایتhttp://up.vatandownload.com/ استفاده کنید وادرس عکس رو تو قسمت نظرات بزارید اگه بازم مشگلی بد خبرم کن ممنون
بابای کیان
25 مهر 90 10:04
سلام.ماشاالله به این پسر. البته براش توضیح میدادین اونایی که می خوان 3000میلیارد تومان دزدی کنند حتما باید برن دانشگاه.وگرنه اون آفتابه دزدا هستند که نیازی به دانشگاه ندارند


سلام اینو که درست می گین اما قلب پاک پسرنازم هنوز نمی تونه اینارو بفهمه مرسی که اومدین
سارا(مامان شهیار)
6 آبان 90 21:40
سلام عزیزم.ممنون که به من سر زدی.راستش اولین نفر بودی و همیشه توی ذهنم می مونه.خیلی پسر نانازی دارین.خدا حفظش کنه.


مرسی عزیزم خوشحال میشم از تبادل لینک