امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

مامان و امیر ناز

مهدکودک

1390/7/4 16:45
نویسنده : مامان سمیه
967 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر

 امیرنازم امروز رفت مهدکودک.قربونش برم بهتر از اونی بود که انتظار داشتم. درسته که همش حواسش بود که بیرون کلاس هستم یا نه؟ یه بارم که فکر کرد نیستم سریع جشمای خوشگلش بارونی شد.اما با توجه به وابستگیش به من بازم خوب بود. البته دوست نداشتم ببرمش مهد اما از اونجایی که تک نوه است و همبازی نداره دیدم بهتره که یه چند ساعتی با همسن و سالاش باشه. مهدش یه جو مذهبی هم داره که واسه تربیت مذهبی بچه هم خوبه. بزودی عکسای خوشگلشو می ذارم

                                                                 موفق باشی

اینم تو حیاط مهدش داره با کنجکاوی برنامه رو میبینه روز دوم بردمش و خودم اومدم البته نمی ذاشت بیام می گفت تو حیاط بمون اما مربیش گفت بهتره بری.من رفتم خونه اما تمام مدت دلم پیشش بود که داره چیکار می کنه. وقتی ظهر رفتم دنبالش کلی شاکی بود که چرا تنهاش گذاشتم.

روز اول 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای مهرسا
3 مهر 90 17:40
مرسی واقعا از اومدن دختر نازت خوشحال شدم