امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تبریک تولد

1390/6/23 23:27
نویسنده : مامان سمیه
973 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک تولد

فدات بشم با این احساسات قشنگت. دیشب وقتی لباسایی که عمه هات بهم کادو دادن و پوشیدم تند اومدی بغلم کردی و گفتی مامان جونم چه خوشگل شدی تلبدت مبارک ایشالا عروسیت بیام. فدات بشم که کاربرد جمله ها رو نمی دونی و فقط تکرار میکنی. وقتی هم بهت گفتم کادوت کو؟ گفتی بابایی کادوت و بده من بدم (بابایی سکه گرفته بود)بعد عصبانی شدی گفتی مگه من پول دارم؟ مگه تو می ذاری برم کادو بخرم؟ قربونت برم که خنده هات واسم بهترین کادو دنیاست. امشب هم که عزیز اینا اومدن کیک و کادو اوردن شاکی شدی که تلبد منم هس به منم کادو بدین؟ منم کلی باهات حرف زدم تا بفهمی تولد همه تو نباید کادو بگیری البته چون الان تک نوه ای تولد هر کی میشه یه کادو بهت میرسه امشب هم عزیز اینا مدادرنگی واسه مهدت خریدن زندایی هم از طرف نی نی خودش واست سی دی کارتون خرید عمه راحیل هم واسه مهدت دفتر نقاشی و جامدادی بن تن که دوست داری گرفت که همش داری با جامدادی که شکل ماشین بازی می کنی قربونت برم کمتر از من کادو نگرفتی اما بازم شاکی بود اخه فقط اسباب بازی و کادو می دونی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا معراج
24 شهریور 90 13:30
سلام امیدوارم این چشمتون اجازه واسه شعر باشه مرسی از لینک
مامان سيد كوچولو
24 شهریور 90 23:43
خوش به حال گل پسر با اين همه كادوي خوشگل
مامان رادین
26 شهریور 90 15:38
salam .mamnoon ke pishe ma omadid.