امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بلا به دور نازنینم

1391/7/22 21:02
نویسنده : مامان سمیه
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم دو سه روزیه که مریض شده.. سرماخوردگی و تب و ... این ویروس لعنتی بی حالت کرده و دو روزه نرفتی مدرسه.. بماند که تنبل خان مامان خوشحال از نرفتن به مدرسه و دیشب می گفتی مامان داروهامو نخورم بهتر نشم نرم مدرسه..ای وای من... نازنینم وقتی بی حالی و مریض میشی دلم خیلی می گیره ایشالا زود خوب شی نازنینم... دیروز موقع برگشتن از دکتر یهو گفتی مامان  می دونی چرا می گم واسم خواهر واسم بیار؟ گفتم چرا مامانی؟ گفتی اخه من بزرگ شدم ازدواج کردم اونوقت بچه ام که عمه نداره .. الهی من فدات بشم اینقدر بامزه گفتی که من بوس بارون کردم پسر باهوشم و نتونستم چیزی بگم نازنینم.. چهارشنبه با دوستای من قرار پارک گذاشتیم و تا با امیر محمد و امیر مهدی کلی بازی کردی اینم عکسش

م

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی وروجک
9 مهر 91 22:44
سلام.خدابد نده امیدوارم زودی خوب شی.خب واسه نوه هات عمه بیار دیگه بیچاره بچه به کجاها فکر میکنه و اینده نگره!


سلام عزیزم ایشالا تا خدا چی بخواد
مامان نیایش
10 مهر 91 11:08
بلا دوره عزیزم ان شاا لله بهتر بشی
مام پارسا
12 مهر 91 10:49
خدا بد نده ... ایشالله که زودتر خوب خوب بشه پسرمون ممنون که به دیدنمون اومدید
مامان علی خوشتیپ
12 مهر 91 11:44
الهی خاله بمیره
ایشاالله زودتر خوب بشی
خصوصی


خدا نکنه خاله جون بهتر شدم
یاس
15 مهر 91 1:03
ای جون دلم.الهی که زود زود خوب شی پسر گل


مرسی خاله بهترم