امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

ژیمناستیک

1391/4/7 19:10
نویسنده : مامان سمیه
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از دوشنبه رفته ژیمناستیک. کلی ذوق رفتن داشتن و واسه رفتن روزشماری می کرد. روز اول به مربیش گفتم که چقدر ژیمناستیک و دوست داری و ازش خواستم کمی هوانو داشته باشه. امروز که جلسه دوم بود مربی چند تا از بچه ها رو که حرف گوش نمی دادن با یه تمرین تنبیه کرد اما تورو که خوب همه حرکتها رو انجام می دادی بوسید و تشویق کرد. فدات بشم که اگه دیگری تنبیه بشه تو سریع حساب کار دستت می اد و می ترسی. مربی در گوشت گفت که فقط بچه های شیطون تنبیه میشن نه پسرهای خوبی مثل تو. فدات بشم که مربی هم فهمید که تو ترسیدی. اخر کلاسم من و صدا کرد و گفت که تو خونه واست توضیح بدم که چرا بچه ها تنبیه شدن و کلی ازت تعریف کرد که خیلی پسر با ادب و حرف گوش کنی هستی . حالا بماند که خونه این همه اقا نیستی و یه وقتایی کلی حرصم می دی اما همینکه بیرون از خونه اینهمه اقایی خیلی خوبه. خوب بلاخره تو خونه یه ذره شیطنت داری دیگههه.

چند وقتی با اینکه فوتبال و دوست نداری به شدت استقلالی شدی به هوای بابایی. واسه همین لباس ابی خواستی.

م

اینم یه عکس از دیروز که با عمه راحیل اینا رفتیم سی سنگان وای که چقدر دریای باحالی بود و من دلم می خواست شنا کنم تو اونجا با پسری به اسم ارش دوست شدی و شنا کردی جالب این بود وقتی اسمشو یادت می رفت می گفتی مامان همون پسره که پوستش قهواه ایه!

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نرگسی
7 تیر 91 19:42
چه لباس خوشگلی موفق باشی قهرمان .. عزیز دلمممم بوس بوس بوس .. بابت کامنتت هم خیلی ممنون عزیز دلممممممممم


مرسی گلم فدات
نایسل
7 تیر 91 21:30
ای جان قربونت برم استقلالی من
نایسل
7 تیر 91 21:30
اگه بیای نیشابور حتما از این کیک برات درست میکنم


فدات بشم هربونم مرسی
نایسل
7 تیر 91 21:31
بهـــــــــــــار
7 تیر 91 23:35
همیشه به تفریح گلممممممممممممم خوش بگذره ای جااااااااااااااااااان دریا خوش بحالتون


مرسی عزیزم
بهـــــــــــــار
7 تیر 91 23:36
آفرین امیر خودمون
ساناز
8 تیر 91 10:15
سلام عزیزم خوبی؟ به سلامت ی جابجا شدین؟خیلی پسریت ناز شده تو این عکس یک بوس محکم از طرف من بکنش



سلام گلم اره عزیزم مرسیییییییییییییییی
مامان پریسا
8 تیر 91 18:27
خب گاهی لازمه بچه ها از یکی حساب ببرن. البته امیر جان که آقا هستن و حرف گوش کن چه آب بازی خوبی......جای پریسا خالی
مامان نیایش
9 تیر 91 16:20
آفرین پسری موفق باشی همیشه لباستم خیلی خوشگله بهت میاد عزیزم
مامان نیایش
9 تیر 91 16:20
راستی عزیزم نیایش تو مسابقه نی نی خونه دار شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش رای بدهhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php
ilijoon
10 تیر 91 8:31
عزيزم آدرس وب ايليا جون به صورت زير تغيير كرده اگر ممكنه تو لينك دوستاتون آدرسشو تغيير بديد ممنون ميشم ilijoony.niniweblog.com
ilijoon
10 تیر 91 8:32
من هم خيلي دلم برا دريا تنگ شده خوش به سعادتتون ان شاالله هميشه خوش باشيد
ilijoon
10 تیر 91 8:33
بابا لباست عشق است اصلا خودت عشقي دوستت دارم هزارتاااااااااااااااااااااااااااااااااا


مرسییییییییییییییییی
سيدومامان
11 تیر 91 9:10
سلام خداگل پسرتون براتون حفظ كنه خوشحال ميشم به ماهم سربزنين.
نایسل
11 تیر 91 20:50
مرسی عزیزز دلم
بابای ملیسا
11 تیر 91 22:27
سلام . ماشالله به امیر ناز قشنگ . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای قشنگش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره . راستی برای کوچولوتون اسفند دود کنید
محمد
11 تیر 91 23:54
امیرجون ایول خیلی نازی
ilijoon
12 تیر 91 1:13
سودابه
12 تیر 91 1:15
آفرین به پسر خوبمون . همیشه موفق و همین طور مهربون و خوش قلب باشه الهی .
مامان گیسو جون
12 تیر 91 20:40
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت خوبی دوست گلم
خوش به حالتون جای ما هم خالی


سلام عزیز دلم ممنون ما خوبیم فدات
مامان نیایش
14 تیر 91 14:51
عیدتون مبارک عزیزم شاد باشید التماس دعا
نایسل
14 تیر 91 19:20
دیگه فایده نداره عسلکک من دیگه لاغر نمیشم اراده ندارم
مامان فافا
15 تیر 91 0:48
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید. عیدتون مبارک عزیزم
نایسل
16 تیر 91 3:28
عیدت مبارک عزیزمممم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
28 تیر 91 8:23
به به آفرين پسر ورزشكار پهلوون
ame nanaze amir naz
30 تیر 91 17:09
بابا ورزشکااااااااااااااااااااار