امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

روزت مبارک

1391/3/14 8:48
نویسنده : مامان سمیه
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

قرآن جز از مدح علی آیه ندارد

این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد

رفتم زیر سایه لطفش بنشینم

دیدم علی نور بود سایه ندارد

علی علیه السلام و زیبائی ها:

از کعبه حق بانگ جلی می آید

آوای خوش لم یزلی می آید

بشنو که سروش وحی حق می گوید

آغوش گشایید که علی می اید

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .

همسر عزیزم رضا جان و مرد کوچکم امیررضای خوشگلم

 روزتون مبارک

برای ارامش روح همه پدرهایی که اسمونی شدن صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یاس
14 خرداد 91 11:14
پسر شما ماشاءالله که مردی شده روز امیر رضا وهمسرتون مبارک صلوات
مهسا مامان مرسانا
15 خرداد 91 12:01
اللهم صل علی محمد وآله محمد روز پدر رو به بابا رضا وبابا اینده (امیر ناز) تبریک میگم.....
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:01
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون مبارک
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:09
ممنونم عزیزم
نایسل
15 خرداد 91 17:08
عسیسممم واسه دستور کیک مممنون یه دنیااا اره واقعا شوشو منم تعجب میکنه توی نت اینقدر دوستی های واقعی اصلا فکر نمیکنیم نت هستیم
حامد
15 خرداد 91 23:49
سلام ممنون از اینکه به وب من سر زدید . ممنون از اینکه دعا رو خوندید و ممنون از اینکه برای ما دعا کردید .. خدا امیررضا رو براتون نگه داره . عید شما مبارک . خوشحال میشم لینک کنیم . شما منو با اسم کامل وبم لطفا لینک کنید و من هم شما رو لینک کردم .. خوشحال میشم باز هم به قلعه سحرآمیز سر بزنید . لطفا برای من و معشوقم دعا کنید تا هر چه زودتر خدا و ائمه اطهار (علیهم السلام) بخوان و ما به وصال با هم برسیم ..... التماس دعا خوشحال میشم باز هم بیاید .
حامد
15 خرداد 91 23:49
سلام ممنون از اینکه به وب من سر زدید . ممنون از اینکه دعا رو خوندید و ممنون از اینکه برای ما دعا کردید .. خدا امیررضا رو براتون نگه داره . عید شما مبارک . خوشحال میشم لینک کنیم . شما منو با اسم کامل وبم لطفا لینک کنید و من هم شما رو لینک کردم .. خوشحال میشم باز هم به قلعه سحرآمیز سر بزنید . لطفا برای من و معشوقم دعا کنید تا هر چه زودتر خدا و ائمه اطهار (علیهم السلام) بخوان و ما به وصال با هم برسیم ..... التماس دعا خوشحال میشم باز هم بیاید .
حامد
17 خرداد 91 17:38
سلام ببخشید من متوجه یه چیزی نشدم و اون این بود که شما گفتید : " خودمم خوشم نیومد ولی خوب چیکار میشه کرد هرکسی نظری داره " از چی خوشتون نیومد ؟ رمز ادامه مطلب 8671 هست درباره موضوع خواستگاری ، اول خدا و بعد ائمه اطهار (علیهم السلام) باید این اجازه رو بدن . انشاالله که این اجازه رو زود میدن .
نایسل
17 خرداد 91 20:08
سلام عجیجمممم وای مرسییییییییییییییی قربونت برممم
چجوری حالا منو میبری دریا


تو بیا میبرمت گلم
حامد
18 خرداد 91 11:25
سلام من جواب رو تو وب شما گذاشتم ..
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:54
سلام عزیزم نیست؟ کوشی تو؟
مامان کیان
27 خرداد 91 1:37
سلام مامان امیر جون.اولا که ممنون به وب ما سر زدی.دوما خوشحال میشم تبادل لینک کنیم سوما آقای پدر هم وبشو به روز کرده


سلام عزیزم مرسی که اومدین
ilijoon
30 خرداد 91 17:06