امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

گردش

1391/3/9 11:28
نویسنده : مامان سمیه
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

فعلا قرار شد بابلسر بمونیم امروز جواب ارشد اومدو من قبول نشدم کلی دیپرسم. اما ایشالا دوباره می خونم تا قبول شم. چون وسایل و جمع کرده بودم دوباره در حال باز کردنم انگار یه جور اسباب کشی کردم نازگلمم حسابی حوصله اش سر رفته چون من کار دارم و وقت بازی باهاش و ندارم. البته دیروز با خانواده مادرم و دایی احمد و عموم اینا رفته بودیم کنار دریا و نازم حسابی بازی کرد.

اینم یه عکس از گلم به همراه بابایی و برادرزاده نازم عشق عمه محراب جونم

ع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
6 خرداد 91 21:23
عزیززززز دلم آره من 19 مهر 89 عقد کردم 26 تیر 91 رفتم خونه خودم
نایسل
6 خرداد 91 21:23
آره شب عروسی منه
نایسل
6 خرداد 91 21:32
اره خب تقریبا میدونی نا خواسته بودم منم اصلا نمیخواستم بچه دار شم ولی خوب وقتی فهمیدم حامله ام عاشقش شدم الانم تا 2 سال دیگه نمیخوام شب به خیر
نایسل
6 خرداد 91 21:48
آره خوشملم قابل نداره


ببین من دوتا 10 تخم مرغی درست کردم
تو دوتا 5 تا تخم مرغ درست کن

یا 4 تا 5 تخم مرغی

ببین 5 تا تخم مرغ رو زرده و سفیده شو جدا کن
زرده رو 5 قاشق شکر بزن با وانیل و بکینگ پودر
خوب هم بزن خیلی زیاد حدود 5 مین با همزن

بعد سفیده رو هم 5 دقیقه با هم زن بزن تا برنگرده
بعد سفیده رو بریز تو زرده ها
بعد 5 قاشق غذاخوری ارد بهش اضافه کن یکم هم بزن

بعد بهتره فر رو از اول روشن کن
تا گرم بشه روی 200 درجه سانتی گراد
بزار

بعد نیم ساعته میپزه
راستی کف قالب رو ارد بزن و روغن تا نچسبه
بعد میخوای دوتا درست کن رو هم بزار
یا 4 تا
بسته به دل خودت داره
من لاش اسمارتیس موز مربای البالو شکلات
چیپسی ابنا میتونی بریززی
بعد خامه رو من از قنادی ها اماده گرفتم زدم
چون خامه اش کم بود خیلی خوشمزده شده بودددد

بعد دیگه همین راستی کیک رو بزار سرد شه خوب بعد خامه بزن


مرسی عزیزم فدات
ساناز
7 خرداد 91 7:45
سلام عزیزم خوبی؟نشاله سال بعد قبول میشی. برای چی میخواهی از بابلسر بری؟
مامان محیا
7 خرداد 91 10:05
عزیزم شرمنده که اینو میگم اما امیر جونت کاملا شکال باباشه.. اما ناراحت نباش. جالب اینه که شما هم به باباش شبیه هستی. واقعا فامیل نیستین؟؟؟ محیا که 150% بچه باباشه..


اشکال نداره گلم فامیل نیستیم اما امیرجونم کپی برابر اصل باباشه فقط چشمای باباش رنگی امیر رنگش چشماش به من رفته
ilijoon
7 خرداد 91 17:48
مامان یاس
14 خرداد 91 11:22
الهی عزیزم چه قدر روز خوبی داشتید ان شاءالله سال دیگه ارشد قبول بشید.راستی گل خانمی تو فکر نی نی دیگه نیستی؟


مرسی گلم نه فعلا
نرگسی
18 خرداد 91 17:48
: چقدر شباهتتتتتتتتتتتتتت .. خیلی شبیه باباشه .. ایشالله همیشه سلامت باشن ..