امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

قایم موشک بازی خانوادگی

1391/3/1 20:21
نویسنده : مامان سمیه
1,810 بازدید
اشتراک گذاری

پریشب چون از صبح خونه بودی کلی بی حوصله بود. تو خونه های اپارتمانی هم که کلا ادم زود خسته و بی حوصله میشه واسه همین وقتی بابایی اومد اصرار داشتی بریم بیرون. اون بنده خدا هم اونشب کار داشت و دیرتر اومده بود و حسابی خسته بود هر چی می خواست قانعت کنه نمی تونست. خلاصه من پیشنهاد دادم که امشب و قایم موشک بازی کنیم شب بعد بریم بیرون کلی ذوق کردی اول من چشم گذاشتم تو و بابایی قایم شدین چقدر کیف می کردی وقتی می دیدی ما دوتایی باهات بازی می کنیم. وقتی قایم می شدیم و پیدامون می کردی با صدای بلند می خندیدی و ما از خنده ات کیف می کردیم فدات بشم که اینقدر زود شاد میشی ایشالا همیشه شاد باشی گلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نایسل
1 خرداد 91 20:46
مرسی قربونت برم تلگرافاتو چک کن


مرسی عزیزم چشم
ilijoon
1 خرداد 91 23:42
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 2:07
چه پسملی ناناز وخوشتلی ایشاالله همیشه بخنده و با صدای خنده هاش شمارو خوشحالتر بکنه.


مرسی گلم شما هم شاد باشید
نسترن(مامان نیروانا)
2 خرداد 91 11:17
عزیز دلم که اینقدر دلت کوچیکت پاک و مهربونه...امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی عزیزم
مامان علي خوشتيپ
2 خرداد 91 22:57
سلام عزيزم.ممنون از حضورتون هزار ماشاالله چه پسر ناز و آقا و خوشتيپي داريد.عاشق قيافش شدم با افتخار لينك شديد
خاله جون
2 خرداد 91 23:34
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و نظر بدین
نسترن
3 خرداد 91 9:32
کاش دل ادم بزرگاهم به پاکی دل بچه ها بود انشالله خاله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
كاكل زري يا ناز پري
3 خرداد 91 18:12
الهي بچه ها به هرچيز ساده اي شاد ميشن و از ته دل ذوق مي كنند كاش ما ادم ها دلمون مثل دل اون ها شيشه اي بود هميشه بخندي عزيزم
نسترن
4 خرداد 91 9:15
مطمین بودم خیلی خوشگلی چون معمولا پسرها شبیه مامانشون میشن


مرسی عزیز دلم چشمات قشنگ می بینه اما بیشترا می گن کپی باباش و قوم شوهره
نسترن
4 خرداد 91 10:41
چه جالب منم واسه دیدن جواب ارشد اومدم واسه شوهری البته خودم حس شرکت کردن نداشتم انشالله قبول بشی ولی اعصاب منو با این اعلام نتایج کردنشون خرد کردن نمیدونن که واقعا مردم چقدر استرس دارن
نسترن
4 خرداد 91 10:41
تازه سمیه جون من کلا صبح دیگه نهایت تا 8 میخوابم بعدش خوابم نمیبره
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 10:49
سلام گلم ممنون از حضورتون منم عاشق غذام ای جانم چه باحال قایم موشک بازییییییییی من با افتخار شما رو لینک کردم عزیزم بازم میام پیشتون دوستتون دارم
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 10:55
چه پسره خوشتیپی خیلی نازه عجیجممممممممممم
جای من ببوسش
اتقاش چه باحال بوددددددددد پسرها همین طورن تصور کن خواهر من 3تا پسر داره میرم خونشون کلی مرتب میکنیم به محض ورود واییییییییییییی میشه جنگل
صبحا خونشون دیدنیه


وای وای نگو خواهر دلم واسش سوخت
مامان ريحان جيگر
4 خرداد 91 11:43
هزار ماشاالله چه گل پسري ايشالا موفقيت ها و داماديش رو ببينين


مرسی گلم کاش ادرس تو می ذاشتی
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 23:46
سلام عزیزم ممنون بابت رمز گلم برو خصوصی
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 0:09
امشب همه جا سرعت نت پایینه من که کلافه شدم شوشوی من داره فیلم میبینه
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 0:14
شب خوش عزیزم
مامان پریسا
6 خرداد 91 2:30
سلام عزیزم. ماشالله پسر خیلی نازی دارید. با اجازه لینکتون کردم.
مامان محیا
6 خرداد 91 10:55
چه نقشه خوبی. خوشم اومد باهوش..
مامان آريا
6 خرداد 91 11:50
عزيزم قربونت برم كه با قايم باشك اينقدر خوشحال شدي هميشه بازي هاي سه نفري كه مامان و بابا توش شريكن بيشتر به بچه ها خوش مي گذره
نایسل
6 خرداد 91 15:12
اخی عسیسسسسس دلمممممم خوش به حالش معلمومه بش خیلی خوش گذشته
نایسل
6 خرداد 91 15:12
میگن دو زنه هستن مردای خرداد واییییییییییییییی


تو این زمونه مارو هم به زور دارن
نایسل
6 خرداد 91 15:13
اخخخ من بش یه کادووو دادم در حد تیم ملی اونو نمیدادم بش نمیچسبید
نایسل
6 خرداد 91 15:13
1 ساعت در حال کادو دادن بودم
نسترن
6 خرداد 91 15:49
راستی عارفه رتبه اش 2 شده خبر داری؟
مامان علی
6 خرداد 91 17:29
به به چه حالی می کنین مادر و پسر دمتون گرم راستی دوس عزیز م شما خیلی وقته توی لینکای ما هستی و روی چشممون جادری تعجب می کنم چطور فکر کردین که لینک نیستسین آخه اسمتون که توی لیست ما بود
نایسل
6 خرداد 91 21:08
فدای سرت عزیززززز دلم ایشالا به وقتش قبول میشی خوشگلمممممم مرسی ایشالا تولد نی نی دوم شما
نایسل
6 خرداد 91 21:09
عزیززززززززززززززززززز دلم غصه نخورییییاا بیخیال درس برو بیرونن رستوران رو عشقه
عمه ناناز
10 خرداد 91 11:30
جای عمش خالی.
مامان یاس
14 خرداد 91 11:23
من عاشق قایم موشک بازی هستم اینو با همسرم انجام میدم وجای خالی بچه را حس میکنم
مامان الینا
24 خرداد 91 12:56
سلام عزیزم .ممنون که به ما سر زدی عزیزم.خدا پسر قشنگتو واست حفظ کنه