امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بازی با همبازی ها

1391/1/19 17:57
نویسنده : مامان سمیه
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم. دیروز کلی بهت خوش گذشت. از صبح رفتیم خونه داییم و بعد خاله ام که تو عاشق بازی کردن با بچه های خاله ام که کی 8 و دیگری 9 ساله است . از صبح تا شب باهاشون بازی کردی و کلی بهت خوش گذشت.فقط صبح پسر دخترداییم ابولفضل که یه کمی شیطونه بود زیاد باهاش نمیشاختی و ازش عصبانی می شدی. خدارو شکر الان بیشتر یاد گرفتی تا با بچه ها کنار بیای اما یه وقتایی هم عصبانی می شدی و اینجور وقتها سریع اشکت در میاد. یه چند وقتیه تاکید زیادی به مرد بودنت داری و اگه کسی باهات شوخی کنه که دختری حسابی عصبانی می شی. کلا اون پسر اروم سال گذشته جاش و داده به یه پسر شیطون و پر انرژی که یه وقتایی که کاری می کنی که ادم حسابی عصبانی میشه ببخشید که بعضی وقتها دعوات می کنم فکر کن دیگه چکار می کنی که صدای من و که به صبر و حوصله معروفم و در می اری.امروز خونه مامانم مثل همیشه داشتی با بابام دو تایی کل کل می کردین. می خواستی بهش بگی خونه اون پدرجونم بزرگه اپارتمانی چند طبقه است هی تند تند می گفتی خونه پدرچونم بلنده ترقه داره (منظورت طبقه بود) کلی خندیدیم فدات بشم که اینقد ساده و با مزه ای. عاشقتم نازم. جدیدا یاد گرفتی همش وقتی اشتباه می کنی پشت سر هم ببخشید می گی هر چی ام می گم گلم بعضی وقتها وقتی یه کاری می کنی ببخشید دیگه فایده نداره کو گوش شنوا فکر می کنی با ببخشید همه چی حل میشه. سریع هم دستمو می بوسی و توقع داری ازت ناراحت نباشم. قربونت برم من همیشه دوستت دارم.همیشه هم بهت می گم تو واسم از همه عالم مهمتری و چقدر هم کیف می کنی وقتی این و بهت می گم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسترن
19 فروردین 91 21:05
چقدر که این سرم بانمکه میدونی هر وقت یاد قضیه قهر کردنش میفتم کلی خنده ام میگیره نفسی دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووس


ممنون نسترن جوون مثل همیشه لطف داری
مهدیه
21 فروردین 91 12:16
مامان سمیه عزیز به خاطر داشتن همچین پسر ناز و بانمکی بهت تبریک میگم. من آملی هستم و به هم نزدیکیم. از آشنایی باهات خوشحالم


چشم حتما
نرگسی
22 فروردین 91 16:17
ilijoon
22 فروردین 91 23:57
خيلي پسرتون نازه خدا حفظش كنه خوشحال ميشم به وب من هم بياييد
ايليا جون بزرگ مرد كوچكilijoon.niniweblog.com


مرسی گلم چشم
نسترن(مامان نیروانا)
23 فروردین 91 23:41
چقدر شیرینی عزیزم...برای امیر ناز شیرین زبون


مرسی عزیزم
مامان گیسو
24 فروردین 91 0:05
سلام دوست گلم اول از هر چیزی سال نو مبارک امیدوارم بهترین سال رو پیش رو داشته باشی نمی دونم با چه زبونی از مهربونیت تشکر کنم دوست نازم ماشاا... به این پسمل نازت از طرف من ببوسش خصوصی رو چک کن
نسترن
24 فروردین 91 18:14
سمیه جونم خوبی کجایی چند روزه نیستی ؟
مامان سارینا
26 فروردین 91 1:48
سلام خاله. وقتی مامانی با اون همه صبوری رو عصبانیش کردی دیگه ببین چه کردی....!!!!!!! از راه دور میبوسمت عزیزم.


مرسی خاله جوون سارینا جونم ببوس
مامان محیا
26 فروردین 91 13:15
وااای چرا آخه دوباره. من هم درگیرشم..
منامامان یسنا
27 فروردین 91 19:02
ame nanaze amir naz
31 فروردین 91 12:37
boooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssssssssssssss