امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

زیارت

1390/7/19 22:28
نویسنده : مامان سمیه
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

امیرجون داره میره زیارت

پسر نازم فرداشب میره تهران تا از اونجا پس فرداشب اگه خدا بخواد بریم پابوس امام رضا (ع). این سومین باره که پسرم داره میره زیارت. براش توضیح دادم که اسم قشنگ امیررضا رو از رو نام قشنگ امام رضا واسش گرفتیم واسه همین خیلی دوس داره بره. قربونش برم همش می پرسه مامان اونجا بریم امام رضا میاد پیشمون؟ فدات بشم حتما میاد پیش فرشته ای مثل تو. قراره با سارینا جون و پدر و مادرش بریم که این اولین سفر سارینا به مشهد. امیدوارم امام رضا به حرمت فرشته هایی که همراهمون زیارتمون و بپذیره. نائب الزیاره همه دوستان نی نی وبلاگی هستیم.

 حرم امام رضا و مسجد گوهرشاد از بالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رامیلا
10 مهر 90 23:21
سلام
زیارت قبول باشه انشاءا... برای ما هم دعا کنید، مرسی که به وبلاگ ما سر زدید و تشکر از نظرتون .


مرسی حتما عزیزم
ریحانه
11 مهر 90 2:36
ایشالا به خوشی و سلامتی برین عزیزم.
حتمأ منو هم دعا کنید.
خوش به حال امیر رضا جون...
من تا حالا فقط 2 بار رفتم.
معلومه اما رضا خببیییلی دوسش داره.



مرسی عزیزم ایشالا به زودی با نی نی خوشگلت میری زیارت. حتما برای سلامتی شما و کوچولو دعا می کنم راستی اگه ممکنه رمز و بذار
مامانی وروجک
12 مهر 90 12:00
سلام مامان امیر ناز التماس دعا امیدوارم سفر خوشی داشته باشید وبهتون خیلی خیلی خوش بگذره!لطفا من و نی نیم رو فراموش نکنید و دعا کنید زایمان راحتی داشته باشم وممنونم از اینکه نظر دادین


سلام عزیزم به یاد همه دوستان نی نی وبلاگی بودم
سميه
12 مهر 90 14:48
سلام سميه جان . ممنون از لطفت . پسره نازي داريد . خدا حفظش كنه . زيارتتون هم قبول . واسه منم دعاكنيد يه عالمه . باي .


سلام عزیزم به یاد همه بودم
مامان نیایش
12 مهر 90 20:04
عزیزم ان شا الله سفر بی خطر باشه و ما رو هم دعا کنید
بابای مهرسا
12 مهر 90 21:58
به سلامتی
التماس دعا


مرسی به یادتون بودم
مامان کیان و کارین
14 مهر 90 2:57
سلام ! زیارت قبول یاد ما هم باشید و البته ریحانه و مامانش رو هم دعا کنید. امیدورام سفر خوب و بی خطری داشته باشید .خوش بگذره امیر کوچولو با اون قلب پاکت واسه من و جوجوهام دعا کن . و دیگه اینکه از اینکه به وبلاگ ما سر زدی ازت ممنونم
بابای مهرسا
15 مهر 90 9:10
آپم


سلام عکسای دختر نازت و دیدم