امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

مامان و امیر ناز

قایق سواری

1390/6/11 13:23
نویسنده : مامان سمیه
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

قایق سواری

نازنینم دیروز 5 شنیه همراه عمه هاش و خاله کوچیکه رفت دریای فریدونکنار و سوار قایق شد. خیلی جالب بود که با اون سرعت تند قایق که من خیلی ترسیدم اصلا نترسید و همش ذوق می کرد و می خندید. اخرشم به زور از قایق پیاده شد همش اصرار داشت که بازم بمونیم. دیروز چون بهش قول داده بودم بردمش با عیدی روز عید فطر برا خودش اسباب بازی بگیره هر کاری کردیم دوباره یه باغ وحش انتخاب کرد فکر کنم اندازه یه جنگل واقعی حیوون جمع کرده قربونت برم من فکر کنم بزرگ شی با این علاقه ات به حیوونا دامپزشک شی.لبخند

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

hamed
12 شهریور 90 8:26
salam eydetun mobarak.miri ghayeghsavari maronemibari?
ماری
12 شهریور 90 23:28
سلامامیر رضا جون وسلام به مامان بابای گلش بچه ی باهوش ,زرنگی دارید حتما اینجا بیایید این وب یه البوم عکس برای تمام بچه هاس اگه دوست دارید عکسی از فرزندتون همیشه بمونه و میخایید فرزندتون دوستای جدیدی پیدا کنه میتونین به ما سر بزنید کار ما اینه که عکس بچه های شمارو تو این البوم به نمایش میزاریم و از استعداداش و بازیگوشی اش میگه برای رسوندن عکس بچه هاتون به وبلاگ کافیه که ادرس عکس اپلود شده رو تو قسمت نظرات بزارید با ادرس وبلاگتون ما هم به وبلاگ شما سر میزنیم وبا هم اشنا میشم فقط از دوستان تقاضا دارم که عکسی بفرستن که تا حالا تویه وبلاگشون نزاشته اند و جدیده منتظر عکسای شما هستم http://albomax20.niniweblog.com اگه امکانش هست منو با اسمه آلبوم عکس بچه های باهوش و زرنگ لینک کنید دوست عزیز سر بزنید ممنون
مامان آریان جون
12 شهریور 90 23:46
قایق سواری خوش گذشت؟؟؟ افرین به این پسر شجاع که اصلا نترسید
مامان سيد کوچولو
14 شهریور 90 12:32
ممنون از لطفت عزیزم