امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

اگر فرصت داشتم....

1390/5/29 17:57
نویسنده : مامان سمیه
747 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم بیشتر از ان که عشق به قدرت را یادش بدهم قدرت عشق را یادش میدام 

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم کمتر سخت میگرفتم و بیشتر تاییدش میکردم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم با او در فراغ می دویدم و با هم به ستارگان خیره می شدیم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم از جدی بودن دست بر میداشتم و بازی را جدی میگرفتم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم بیشتر از انکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه میکردم

اگر فرصت داشتم کودکم را دوباره بزرگ کنم به جای انکه انگشت اشاره ام را به سوی او بگیرم در کنارش می نشستم انگشتم را در رنگ فرو میبردم و با او نقاشی میکردم(برگرفته از وبلاگ آریامهر)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zeinab
25 شهریور 90 7:00
ممنون عزیزم مرسی که اومدی
شادي
6 بهمن 90 19:37
هزار ماشــالا به اين پسرك زيبا